Сегодня засветился жёлтый индикатор вариатора (V). Что ему не нравится? Не тухнет вообще. Глушил, заводил; снимал клемму с аккума, результат нулевой, как сияло так и сияет. Может он как-то чуствует что ремню хана скоро? Он у меня старенький. Кто, что может посоветовать ?
Ремень пришла пора менять. Загорается после каждых 24000 км или при неправильных соотношениях оборотов коленвала и колеса (спортивный вариатор). Чтобы потушить выключаешь зажигание, зажимаешь две кнопки на панели приборов, держишь, включаешь зажигание, пока не потухнет не отпускаешь. З.Ы. Поиск рулит.
Доброго всим дня! Honda Silver Wing 400 2002 року, катаю майже рік. Горить лампа "V", поміняв ремінь, скидаю двома кнопками і поворотом ключа,лампа тухне - розгон 110 і знову загоряється. Неможу знайти рішення. Знімав акумулятор, не допомогло. Пружина біла малоссі, роліки 25 грам зточив з 29грам. тепер по місту ідеально, а швидкість упала. 120 при 7900 обертів, відповідно для двигуна забагато.
Так і буде. Тому що оберти двигуна неспівпадають зі швідкістю. Мізкі вважають, що ремінь буксує або вже стертий, тобто треба міняти його.
Так я ж замінив ремінь!! Причому саме 400ку (28мм ширина) а не 600 . а мізки при 110 км вважають що щось не співпадає
Усе вірно, ремінь ви замінили. У вас змінилося співвідношення обертів до швидкості. І мізки вважають, що з ремінем у вас якись негоразди. Нічого ви не зробите, так воно й буде. До тих пір поки ви не повернитеся на сток.